Kariera

Sprawdź aktualnie dostępne oferty pracy

Miejsce pracy: Nowy Sącz, ul. Wiśniowieckiego 123C

Opis stanowiska:

  • Znajomość podstawowych zasad obsługi klienta
  • Łatwość w nawiązywaniu kontaktów
  • Mile widziana znajomość branży budowlanej i wykończenia wnętrz
  • Umiejętność pracy w zespole

Oferujemy :

  • Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych i awansowania w strukturach sprzedażowych firmy
  • Stałe wynagrodzenie oraz premię uzależnioną od osiąganych wyników
  • Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę

Dodatkowe informacje:

  • Osoby zainteresowane pracą, prosimy o przesłanie CV i listu motywacyjnego.
  • Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)”

Opis stanowiska:

  • Znajomość podstawowych zasad obsługi klienta
  • Łatwość w nawiązywaniu kontaktów
  • Mile widziana znajomość branży budowlanej
  • Umiejętność pracy w zespole

 

Oferujemy :

  • Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych Stałe wynagrodzenie oraz premię uzależnioną od osiąganych wyników
  • Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę

 

Dodatkowe informacje:

  • Osoby zainteresowane pracą, prosimy o przesłanie CV i listu motywacyjnego.
  • Miejsce Pracy – Kraków
  • Oferty proszę składać na adres rekrutacja@ramex.pl,
  • Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

 

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)”

Główna księgowa, praca stacjonarna
Miejsce wykonywania pracy: Nowy Sącz

Zakres obowiązków:

  • Prowadzenie ksiąg rachunkowych spółki i niezbędnej dokumentacji z tym związanej;
  • Planowanie i nadzorowanie pracy działu księgowości,
  • Sporządzanie kwartalnych, półrocznych i rocznych sprawozdań finansowych zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi Spółek,
  • Nadzór i wspomaganie obowiązków przypisanych księgowości,
  • Ścisła współpraca z audytorami zewnętrznymi w trakcie badania sprawozdania,
  • Współpraca z Urzędami Skarbowymi, GUS,
  • Nadzór nad prawidłowością i terminowością rozliczania podatków,
  • Aktywna współpraca z innymi działami spółki i kontrahentami,
  • Opracowywanie raportów na potrzeby zarządu, banków oraz innych instytucji zewnętrznych.

Oczekujemy:

  • Wykształcenie wyższe – preferowane kierunki: ekonomia, finanse,
  • Minimum 2 lata doświadczenia na stanowisku Głównego Księgowego, Zastępcy Głównego Księgowego lub analogiczne,
  • Bardzo dobra znajomość przepisów z zakresu ustawy o rachunkowości i prawa podatkowego,
  • Znajomość procedur sprawozdawczych w grupach kapitałowych,
  • Dobra znajomość MS Office i aplikacji księgowo – finansowych; wskazana znajomość systemu Symfonia Sage,
  • Odpowiedzialność i skrupulatność,
  • Dobry poziom komunikacji interpersonalnej.

Oferujemy:

  • Pracę w młodym dynamicznym zespole,
  • Możliwość rozwoju zawodowego i zdobywania nowych doświadczeń,
  • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • Atrakcyjny system wynagrodzenia.

Dodatkowe informacje:

  • Osoby zainteresowane pracą, prosimy o przesłanie CV.
  • Oferty proszę składać na adres rekrutacja@ramex.pl,
  • Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

 

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)”

 

Miejsce pracy: Rzeszów, Tarnów, Nowy Sącz, Nowy Targ, Piwniczna.

W związku z dynamicznym rozwojem naszej firmy, poszukujemy osób na stanowisko: Kierowca C+E transport krajowy, transport międzynarodowy.

WYMAGAMY :

  • Prawo jazdy kat C+E
  • Minimum 6 – miesięczne doświadczenie

OFERUJEMY :

  • Praca w systemie od poniedziałku do piątku
  • Umowa o pracę
  • Wynagrodzenie od 6000 zł netto

Dodatkowe informacje:

  • Osoby zainteresowane pracą, prosimy o przesłanie CV oraz informacji jakie miejsce pracy interesuje Pana / Panią.
  • Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)”

Miejsce pracy: Konin

Opis stanowiska:

  •  Odpowiedzialność za realizacje wyników sprzedażowych
  • Zarządzanie pracą podległego zespołu
  • Budowanie oraz utrzymanie relacji z kluczowymi klientami
  • Monitorowanie i bieżąca analiza działań konkurencji
  • Znajomość zasad obsługi klienta
  • Znajomość branży kostki brukowej i budowlanej,
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Oczekiwane doświadczenie na podobnym stanowisku minimum 2 lata

 

Oferujemy :

  • Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych i awansowania w strukturach sprzedażowych firmy
  • Stałe wynagrodzenie oraz premię uzależnioną od osiąganych wyników
  • Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę

 

Dodatkowe informacje:

  • Mile widziane osoby z orzeczeniem o stopniu niepełnosprawności
  • Wymagane prawo jazdy
  • Osoby zainteresowane pracą, prosimy o przesłanie CV i listu motywacyjnego.
  • Oferty proszę składać na adres rekrutacja[at]ramex.pl,
  • Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

 

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)”

Centrum Materiałów Budowlanych RAMEX Sp. z o.o. S.K.A. zatrudni Kierownika Sprzedaży Detalicznej.

Miejsce pracy: Nowy Sącz

Opis stanowiska:

·   Odpowiedzialność za realizacje wyników sprzedażowych

·   Wprowadzanie nowych dostawców

·   Zarządzanie polityką cenową i sprzedażową

·   Zarządzanie pracą podległego zespołu

·   Budowanie oraz utrzymanie relacji z kluczowymi klientami

·   Monitorowanie i bieżąca analiza działań konkurencji

·   Znajomość zasad obsługi klienta

·   Doskonała znajomość branży budowlanej i wykończenia wnętrz

·   Umiejętność pracy w zespole

·   Oczekiwane doświadczenie na podobnym stanowisku minimum 2 lata

 

Oferujemy :

·   Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych i awansowania w strukturach sprzedażowych firmy

·   Stałe wynagrodzenie oraz premię uzależnioną od osiąganych wyników

·   Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę

 

Dodatkowe informacje:

·   Osoby zainteresowane pracą, prosimy o przesłanie CV i listu motywacyjnego.

·   Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

 

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)”

Miejsce pracy: Ramex Sp. z o.o. S.K.A., ul. Wiśniowieckiego 123C, Nowy Sącz, praca stacjonarna.

Twój zakres obowiązków:

  • Wykonywanie projektów wnętrz (w szczególności łazienek) dla Klientów Salonu;
  • Przygotowywanie wizualizacji oraz rysunków technicznych projektowanych pomieszczeń;
  • Aktywne promowanie usługi projektowania wnętrz;
  • Przeprowadzanie konsultacji z Klientami w celu zrozumienia ich potrzeb i preferencji dotyczących projektowanych wnętrz;
  • Proponowanie rozwiązań funkcjonalnych i estetycznych, które spełnią oczekiwania Klientów oraz będą zgodne z ich budżetem;
  • Dobieranie kolorów, mebli, dekoracji itp., które będą harmonijnie ze sobą współgrać i tworzyć spójną całość;
  • Przygotowywanie wycen na podstawie wykonanych projektów;
  • Realizacja zamówień w oparciu o przygotowywane projekty;
  • Budowanie oraz utrzymywanie długotrwałych relacji z Klientami Salonu;
  • Doskonalenie wiedzy produktowej;
  • Bieżąca i aktywna obsługa Klientów Salonu;
  • Podejmowanie działań w celu poprawy efektywności pracy i osiągnięcia wyznaczonych celów;
  • Wspieranie przełożonego w wykonywaniu obowiązków oraz pomaganie mu w codziennej pracy.

Nasze wymagania:

  • Znajomość zasad obsługi Klienta;
  • Kreatywność, estetyczne podejście do projektowania;
  • Umiejętności sprzedażowe, komunikacyjne, umiejętność nawiązywania relacji z Klientami;
  • Zdolność do pracy samodzielnej oraz w zespole;
  • Podstawowa wiedza asortymentowa z zakresu łazienek;
  • Podstawowa znajomość zasad projektowania łazienek.

Mile widziane:

  • Znajomość programów do projektowania (preferowany CAD Decor);
  • Wiedza z zakresu wykonywania wizualizacji oraz rysunków technicznych pomieszczeń;
  • Doświadczenie w projektowaniu wnętrz (w szczególności łazienek);
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku.

Oferujemy:

  • Stałe wynagrodzenie oraz premię uzależnioną od osiąganych wyników;
  • Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę;
  • Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych i awansowania w strukturach sprzedażowych firmy;
  • Stacjonarne i wyjazdowe szkolenia produktowe;
  • Niezbędne narzędzia do pracy;
  • Świetną atmosferę i dobre warunki pracy.

Benefity:

  • Udział w eventach firmowych;
  • Prezenty świąteczne;
  • Parking dla pracowników.

Dodatkowe informacje:

  • Osoby zainteresowane pracą, prosimy o przesłanie CV i listu motywacyjnego.
  • Oferty proszę przesyłać na adres: rekrutacja@ramex.pl
  • Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Samodzielka księgowa
miejsce pracy: Nowy Sącz

Zakres obowiązków:

* kontrola, dekretacja oraz wprowadzanie dokumentów finansowo – księgowych,
· prowadzenie i uzgadnianie rejestrów VAT,
· sporządzanie deklaracji podatkowych i statystycznych,
· kontrola i uzgadnianie kont wynikowych i bilansowych,
· sporządzanie przelewów bankowych,
· uzgadnianie sald oraz bieżący kontakt z kontrahentami,
· sporządzanie analiz dla potrzeb Zarządu.

Oczekujemy:

· wykształcenie wyższe kierunkowe
· doświadczenie minimum 2 rok w dziale księgowości
· znajomość zasad księgowości i przepisów podatkowych
· wymagana znajomość programów księgowych (Symfonia)
· dobra znajomość pakietu MS Office
· umiejętność organizowania pracy własnej, samodzielność i odpowiedzialność,
· dokładność i rzetelność w sporządzaniu dokumentacji, staranność w działaniu,
· wysokie umiejętności interpersonalne, komunikatywność, dyskrecja

Oferujemy :

· Pracę w młodym dynamicznym zespole
· Możliwość rozwoju zawodowego i zdobywania nowych doświadczeń
· Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
· Atrakcyjny system wynagrodzenia

Dodatkowe informacje:

· Osoby zainteresowane pracą, prosimy o przesłanie CV
· Oferty proszę składać na adres rekrutacja@ramex.pl

· Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami. Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)”

Miejsce pracy : Nowy Sącz

 

Zakres obowiązków:

  • monitorowanie i obsługa systemu w zakresie umów handlowych oraz spłat należności klientów,
  • wprowadzanie danych windykacyjnych do systemu Sprzedaży,
  • podejmowanie działań mających na celu minimalizowanie poziomu przeterminowanych należności
  • zarządzanie statusami windykacyjnymi Klienta w systemie,
  • telefoniczny kontakt z Klientami w zakresie zaległości w spłatach – miękka windykacja,
  • przygotowywanie oraz wysyłka dokumentów związanych z wezwaniami do zapłaty
  • archiwizacja dokumentów spraw windykacyjnych,
  • pełna współpraca z działem prawnym,
  • sporządzanie zestawień i raportów w zakresie prowadzonych działań,
  • inne zadania zlecone przez Zarząd.

 

Wymagamy:

  • inicjatywy i zaangażowania w powierzone obowiązki,
  • dobrej organizacji pracy, podzielności uwagi i uczciwości,
  • komunikatywności i otwartości w relacjach z innymi,
  • znajomości pakietu MS Office (Word, Excel),
  • wysokiej kultury osobistej,
  • doświadczenia na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem,
  • wykształcenie min. średnie,

 

Oferujemy:

  • pracę w młodym dynamicznym zespole,
  • możliwość rozwoju zawodowego i zdobywania nowych doświadczeń
  • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • możliwość wdrażania własnych pomysłów i rozwiązań w ramach procedur firmy,

 

Dodatkowe informacje:

  • osoby zainteresowane pracą, prosimy o przesłanie CV i listu motywacyjnego.
  • oferty proszę składać na adres rekrutacja@ramex.pl,
  • informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

 

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)”

Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.

To top