Opis stanowiska:
· Współtworzenie strategii marketingowej firmy
· Opracowywanie programów promocyjnych i innych działań marketingowo- sprzedażowych mających na celu wzrost sprzedaży
· Zarządzanie platformą e-commerce, kompleksowa obsługa sklepu internetowego
· Prowadzenie bieżącego monitoringu rynku i analiz rynkowych dotyczących działań konkurencyjnych do produktów spółki
· Wsparcie dla działu sprzedaży
· Analiza i pomiary skuteczności działań marketingowych
· Prowadzenie strony internetowej oraz profili firmy na mediach społecznościowych
· Współpraca z firmami świadczącymi usługi marketingowe dla spółki
· Raportowanie wyników do zarządu firmy
Oczekiwania:
· Minimum dwa lata doświadczenia w prowadzeniu działań marketingowych firmy
handlowej
· Minimum rok doświadczenia w dziale e-commerce.
· Umiejętność budowanie bazy produktów e-commerce
· Dobra znajomość HTML/CSS.
· Znajomość narzędzi analitycznych np. Google Analytics.
· Doświadczenie w prowadzeniu kampanii SEO/SEM.
· Umiejętność tworzenia i optymalizowania różnych typów kampanii Google Ads
· Znajomość obsługi Presta Shop
Oferujemy:
· Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
· Stałe wynagrodzenie oraz premię uzależnioną od osiąganych wyników
· Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę
· Pracę w młodym dynamicznym zespole
Dodatkowe informacje:
· Osoby zainteresowane pracą, prosimy o przesłanie CV i listu motywacyjnego.
· Oferty proszę składać na adres rekrutacja[at]ramex.pl,
· Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)”