Specjalista ds. marketingu i obsługi sklepu internetowego

Opis stanowiska:

·   Współtworzenie strategii marketingowej firmy

·   Opracowywanie programów promocyjnych i innych działań marketingowo- sprzedażowych mających na celu wzrost sprzedaży

·   Zarządzanie platformą e-commerce, kompleksowa obsługa sklepu internetowego

·   Prowadzenie bieżącego monitoringu rynku i analiz rynkowych dotyczących działań konkurencyjnych do produktów spółki

·   Wsparcie dla działu sprzedaży

·   Analiza i pomiary skuteczności działań marketingowych

·   Prowadzenie strony internetowej oraz profili firmy na mediach społecznościowych

·   Współpraca z firmami świadczącymi usługi marketingowe dla spółki

·   Raportowanie wyników do zarządu firmy

Oczekiwania:

·   Minimum dwa lata doświadczenia w prowadzeniu działań marketingowych firmy

handlowej

·   Minimum rok doświadczenia w dziale e-commerce.

·   Umiejętność budowanie bazy produktów e-commerce

·   Dobra znajomość HTML/CSS.

·   Znajomość narzędzi analitycznych np. Google Analytics.

·   Doświadczenie w prowadzeniu kampanii SEO/SEM.

·   Umiejętność tworzenia i optymalizowania różnych typów kampanii Google Ads

·    Znajomość  obsługi Presta Shop

Oferujemy:

·   Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie

·   Stałe wynagrodzenie oraz premię uzależnioną od osiąganych wyników

·   Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę

·   Pracę w młodym dynamicznym zespole

Dodatkowe informacje:

·   Osoby zainteresowane pracą, prosimy o przesłanie CV i listu motywacyjnego.

·   Oferty proszę składać na adres rekrutacja[at]ramex.pl,

·   Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

 

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)”

To top