Samodzielka księgowa
miejsce pracy: Nowy Sącz
Zakres obowiązków:
* kontrola, dekretacja oraz wprowadzanie dokumentów finansowo – księgowych,
· prowadzenie i uzgadnianie rejestrów VAT,
· sporządzanie deklaracji podatkowych i statystycznych,
· kontrola i uzgadnianie kont wynikowych i bilansowych,
· sporządzanie przelewów bankowych,
· uzgadnianie sald oraz bieżący kontakt z kontrahentami,
· sporządzanie analiz dla potrzeb Zarządu.
Oczekujemy:
· wykształcenie wyższe kierunkowe
· doświadczenie minimum 2 rok w dziale księgowości
· znajomość zasad księgowości i przepisów podatkowych
· wymagana znajomość programów księgowych (Symfonia)
· dobra znajomość pakietu MS Office
· umiejętność organizowania pracy własnej, samodzielność i odpowiedzialność,
· dokładność i rzetelność w sporządzaniu dokumentacji, staranność w działaniu,
· wysokie umiejętności interpersonalne, komunikatywność, dyskrecja
Oferujemy :
· Pracę w młodym dynamicznym zespole
· Możliwość rozwoju zawodowego i zdobywania nowych doświadczeń
· Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
· Atrakcyjny system wynagrodzenia
Dodatkowe informacje:
· Osoby zainteresowane pracą, prosimy o przesłanie CV
· Oferty proszę składać na adres rekrutacja@ramex.pl
· Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami. Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)”